Deze site gebruikt cookies voor analyse en om je ervaring te verbeteren. Door op Accepteren te klikken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Lees verder in ons privacybeleid.
Wat is dat voor gekkigheid met jullie joh? Er staat al weken op de website dat het uitverkocht is, maar die mensen blijven maar bellen voor een kaartje. En we hebben niks aan promotie gedaan! Hoe doen jullie dat?